Leaderboard
728x15

44. Kolejkowo

Large Rectangle

Tytuł dziwny, zapewne kilka osób od początku wie o co chodzi i gdzie mnie tym razem nogi zaprowadziły. Zostawiłam na pewien czas moje ulubione strony i wybrałam się w miejski gąszcz. Jednak piekielny upał nie sprzyjał jakimś większym wypadom. Pewnego dnia skorzystałam z propozycji mojego siostrzeńca i pojechaliśmy zwiedzać "Kolejkowo" bardzo fajne miejsce tak dla dorosłych jak i dla dzieci. Gdzie to tajemnicze miejsce znajduje się? A no we Wrocławiu w pomieszczeniach dawnego Dworca Świebodzkiego. Czekała nas wyprawa przez wspaniały świat miniatur.Zobaczymy tętniący życiem Wrocław oraz sielankę polskiej wsi. Zahaczymy o ciekawe miejsca Dolnego Śląska. Należy tylko uważnie przypatrywać się. Zresztą zobaczcie sami.


Nie męcząc się zdobyłam Śnieżkę. 




Nakryliśmy "dziuplę" 



Ruch na Starym Mieście we Wrocławiu. Nie obyło się baz wypadku.









 O natknęłam się na górę "Czterech dzielnych mężczyzn" 












Budujemy domy, cegła po cegiełce. Coś tam, ktoś tam zgubił w studzience.




O i nawet niezbyt miłe zwierzątko pokazało się.



Panowie policjanci nie omieszkali zatrzymać blond dziewczynę - czyżby karty rowerowej zabrakło.



I tym sielskim widokiem kończymy tą fajną wędrówkę po Dolnym Śląskim. Kto byłby w pobliżu zachęcam do odwiedzenia "Kolejkowa".





Banner