Leaderboard
728x15

27. Arboretum leśne - Syców

Large Rectangle

Trafiła mi się super okazja - odwiedziłam arboretum leśne w okolicach Sycowa. O samym arboretum nie będę pisała za wiele, niech przemawiają zdjęcia. A kto będzie zainteresowany może poczytać TUTAJ. Jedno jest pewne w ciągu jednego dnia, trudno jest zobaczyć wszystko. Jest to kompleks składający się z lasów, stawów i nasadzeń roślin kwitnących. A o tej porze roku dominujące są wszelkiego rodzaju różaneczniki. Co mnie miło zaskoczyło -  to bardzo niska cena biletów wstępu. Spacerowałam licznymi ścieżkami na przemian wśród całej gamy barw azali i rododendronów. Sporo już przekwita, ale i były takie co dopiero zabierały się do pełnego rozkwitu. Na niewielkim stawku wysłuchałam koncertu na niezliczoną ilość żab, a także zobaczyłam "Taniec w kręgu". Dobrze, że w wielu miejscach były ławeczki a nawet zadaszenia, bo przy takiej spiekocie jaka się nam trafiła trudno było bez odpoczynku spacerować. Zaintrygowały mnie ciekawe gatunki drzew. 



































Kiedy myślałam, że już koniec podziwiania pięknych kwiatów, trafiłam na miejsce z jeszcze piękniejszymi kwiatami - irysami. Szlachetne odmiany irysów są przepiękne, ile finezji w kształtach i kolorach. 











Po paru intensywnych godzinach skończyłam spacer po arboretum, chociaż nie do końca byłam zaspokojona widokami. A czy było warto zobaczcie sami.


Banner