Leaderboard
728x15

18. Nad rzeką

Large Rectangle

Dzisiaj wymyśliłam krótki spacerek w obrębie miasta, nieopodal rzeki. Mam w planie sfotografować wszystkie mostki w mieście, jednak nie dzisiaj. Idziemy bocznymi uliczkami, kiepsko idzie się bo soli nie żałują i zrobiła się breja pośniegowa. Mijam kilka miejsc gdzie rzadko zaglądam, są to tereny Cieplic - przypominam, że Cieplice to teraz dzielnica Jeleniej Góry. Udało mi się sfotografować kilka małych mostków. Wychodzimy na głównym deptaku, wchodzimy na chwilę do Parku Zdrojowego, chciałam "upolować" rudzielca i udało się, wprawdzie musiałam z lekka przekupić. Wychodzimy z uśpionego zimowego parku i idziemy na kawę do sympatycznej kawiarenki, gdzie oprócz kawy jest bardzo smaczne ciasto prawie jak domowe. Przyjemnie siedzi się w ciepełku, bo mimo fajnego słonka wiatr wysmagał nas niemiłosiernie. Wreszcie czas do domu, ja muszę zdążyć obejrzeć skoki narciarskie, jestem wiernym kibicem tej dyscypliny sportowej. 
















Jestem ciekawa czy następnym wpis będzie jeszcze zimowy, czy już wiosenny. A no zobaczymy. Póki co życzę miłych chwil. A za pozostawienie słowa komentarza dziękuje.


Banner